Hvorfor skal jeg bruge et call center?

Call centre kan klare forskellige services for dig, som måske kan være vanskelige for en mindre virksomhed. For større virksomheder kan der også være en del fordele.

For blot at nævne nogle få. Du kan arrangere både udgående og indgående kald. Udgående kan være salgsopkald og markedsresearch for eksempel. Der er også mulighed for at have flersproget personale, hvis du har brug for det. Der kan også være mulighed for hjælp med internetordrer. Kunder er mere tilbøjelige til at være trygge ved at lægge en ordre, hvis der er mulighed for 24/7 support, hvis der er spørgsmål eller måske tekniske udfordringer med en ordre. Chatsupport kan også være en god mulighed for at gøre kunden mere tryg . Alt dette kan de fleste call center hjælpe dig med.

Beskedservice er også en mulighed. Arrangerer du for eksempel en konference, hvor folk skal tilmelde sig, ved du, der altid er nogen til at tage imod besked og besvare spørgsmål, så du ikke mister deltagere, der er interesserede. Call centret kan modtage registreringer og være med til at gøre tilmelding mere personlig end ved blot at udfylde et online skema.

For en mindre virksomhed kan det være en stor omkostning at have en person, der sørger for telefonpasning alene. Ved at bruge en receptionsservice har du altid nogen, der besvarer din telefon på en professionel måde. Bruger du måske et kontorhotel kan receptionsservice udvides til også at tage imod gæster til et møde, servere kaffe etc. Du har også mulighed for at modtage din fysiske post og pakker.

Pasning af telefon kan også være fx en læge, der har brug for at få sine patienter booket ind til aftaler, ændring af eksisterende aftaler etc.

Call center kan også være en fordel, hvis der er tale om en eller anden form for internetservice, da folk er online 24/7. Det kan være en helpdesk til at svare på tekniske spørgsmål eller måske endda modtage ordrer ved betaling ved kreditkort.

Mit råd vil være at kontakte Blumensaadt og få tilbud. Det er ikke alene et spørgsmål om pris – men også om det vibe du får fra centret. Det vil trods alt være det første dine kunder møder, så det er utroligt vigtigt.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Hvorfor skal jeg bruge et call center?, 10.0 out of 10 based on 1 rating
Share on LinkedInShare on Google+Share on FacebookTweet about this on Twitter
Loading Facebook Comments ...

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*